Бережіть себе та близьких! Тримаймося? Що робити, у випадку якщо зник мобільний зв’язок
Бережіть себе та близьких!
Тримаймося?
Що робити, у випадку якщо зник мобільний зв’язок
1. Відключити автовибір мережі (Налаштування — Мобільна мережа — Оператор (або вибір мережі).
на Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор;
на iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі;
2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell;
3. Якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
4. Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.
Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора.
Важливо! Раз на день намагатися повернутися до мережі свого оператора вручну або через автовибір мережі.
Також перевірте зарядженість ваших телефонів та павербанків.
Без паніки.